krestspb писал(а):Стоит ли менять все звезды (8 шт).
Sereg@ писал(а):Может кому пригодится.
Список запчастей для замены ГРМ, рестайл.
233514A020 цепь нижняя
243614A020 цепь средняя
243514A020 цепь верхняя
243774A030 направляющая цепи заказывать 2!!! штуки (нижняя и средняя цепь)
233604A030 натяжитель нижней цепи
233674A030 успокоитель нижней цепи
243764A030 башмак-натяжитель средней цепи
243704A030 натяжитель средней цепи
243864A030 башмак-натяжитель верхней цепи
243874A030 направляющая верхней цепи
243884A030 успокоитель верхней цепи
243804A030 натяжитель верхней цепи
243314A000 звездочка распредвала заказывать 2!!! штуки (на впуск и на выпуск)
За список спасибо Василию ака vasco
Denis_Vladivostok писал(а):Выкладываю картинку из каталога и соответствие каталожных номеров для запчастей на схеме
, щось задзвеніло під кришкою головки блока. Після різних порад та ідей, погнав помаленьку на стоянку. Вранці поїхав на діагностику, нічого толкового не почув, повернувся додому, послухати ще одного "знатока". "Знаток", сказав, що скоріще за все, якась форсунка, пішов в кабіну і натиснув газ "до поліка". Мотор заглох. Ще одна спроба, звівся і заглох. Подякувавши йому, потягнув машину на буксирі в гараж. Став розбирати. Зняв кришку головки, нічого не побачив, зняв передню кришку ланцюга ГРМ, нічого не побачив, окрім того, що мітки не на місцях, попробував виставити, не прокручується колінвал, стопор. Розбираю далі, до встановлення причини "клину". Зняв передню кришку ланцюгів маслонасоса і ТНВД, виявив, що пірваний ланцюг маслонасоса, маслонасос заклинений, розбиті заспокоювачі та натягувачі. Розбираю далі, для зняття маслонасоса. Зняв і розібрав маслонасос і виявив що кусочок метала, який , як пізніше виявилося, це частинка поломаного коромисла клапана
. Заглядаю під "постель" розпрєдвалів, виявляється, що поломані 4 коромисла. Зняв головку, на поршнях сліди від удару поршня в клапан. Стало зрозуміло, чого поламалися коромисла. Далі, ремон головки, нові запчастини і т. д., збирання мотора, півтора місяця часу, все гаразд, мотор працює! Причина удара поршня в клапан залишилася не розгаданою! На зірочках "виработки" немає, ланцюги, в порвнянні з новими, не розтянуті, хіба ланцюг ГРМ, ну може на пів звена. Натягувачі всі робочі, заспокоювачі, від ланцюга ГРМ, цілі і не пошкоджені. Ніяких дзвонів і брязкан в моторі, до поломки не чув, просто оп, і поломався мотор. Поставив під сумнів надійність дизельного мотора Соренто і не знаю, коли такого чекати наступний раз. Мотор до мене вже розбирався попереднім власником, причому дуже похабно! Шкода.

Из всего поста понял, что поршень встретился с клапанами и поломало коромысла, а все.
Нет, не расстреливают! Короче говоря, долго переписывать. Встретился поршень с клапаном, сломались 4 коромысла
, наверное перескочила цепочка, но никаких признаков, про которых она собиралась перескакивать не предшествовало(выработка на зубах, сильно расстянута цепь, нерабртающиэ натяжители и т.д.). Все починил, но потерял уверенность в сорентовском дизеле. Еще, до меня, у прежнего хазяина разбирал какой-то "мастер", сделал работу похабно, резьбы посрывал, привалочныэ поверхности на крышках поцарапал, сеточку в маслозаборнике пробил, из-за этого и насос масляный заклинил, попало в него кусок коромысла, маленький! Вот така печальная история
.
Вернуться в Дизельные двигатели (BL)
Сейчас этот форум просматривают: Bing [Bot] и гости: 4