Всім доброго дня. Ділюся власним сумним досвідом. В один прекрасний день, прийшов в гараж, завів машину і поїхав додому, готуватися до гри в футбол. Після переодягання вийшов до машини, завів і...

, щось задзвеніло під кришкою головки блока. Після різних порад та ідей, погнав помаленьку на стоянку. Вранці поїхав на діагностику, нічого толкового не почув, повернувся додому, послухати ще одного "знатока". "Знаток", сказав, що скоріще за все, якась форсунка, пішов в кабіну і натиснув газ "до поліка". Мотор заглох. Ще одна спроба, звівся і заглох. Подякувавши йому, потягнув машину на буксирі в гараж. Став розбирати. Зняв кришку головки, нічого не побачив, зняв передню кришку ланцюга ГРМ, нічого не побачив, окрім того, що мітки не на місцях, попробував виставити, не прокручується колінвал, стопор. Розбираю далі, до встановлення причини "клину". Зняв передню кришку ланцюгів маслонасоса і ТНВД, виявив, що пірваний ланцюг маслонасоса, маслонасос заклинений, розбиті заспокоювачі та натягувачі. Розбираю далі, для зняття маслонасоса. Зняв і розібрав маслонасос і виявив що кусочок метала, який , як пізніше виявилося, це частинка поломаного коромисла клапана

. Заглядаю під "постель" розпрєдвалів, виявляється, що поломані 4 коромисла. Зняв головку, на поршнях сліди від удару поршня в клапан. Стало зрозуміло, чого поламалися коромисла. Далі, ремон головки, нові запчастини і т. д., збирання мотора, півтора місяця часу, все гаразд, мотор працює! Причина удара поршня в клапан залишилася не розгаданою! На зірочках "виработки" немає, ланцюги, в порвнянні з новими, не розтянуті, хіба ланцюг ГРМ, ну може на пів звена. Натягувачі всі робочі, заспокоювачі, від ланцюга ГРМ, цілі і не пошкоджені. Ніяких дзвонів і брязкан в моторі, до поломки не чув, просто оп, і поломався мотор. Поставив під сумнів надійність дизельного мотора Соренто і не знаю, коли такого чекати наступний раз. Мотор до мене вже розбирався попереднім власником, причому дуже похабно! Шкода.